یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

شهد و شکر!

1393/9/23 13:50
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

من: یاسی، بابا کجا رفته؟ یاسی: "اداله" (اداره) من: چی کار کنه؟ یاسی: "تا پول بیایه!!!" (تا پول بیاره) (جواب های یاسی برگرفته از شعر "دویدم و دویدم تا به بابام رسیدم") من: چی بخره؟ یاسی: "نون!"

 

یه وقتایی بین بازی خسته میشه، دراز میکشه و میگه: "دیاز!" (دراز)، "آخیییییییش!"

 

گاهی جیش رو میگه و میبرمش دستشویی و کلی تشویقش میکنم و میگم: آفرین، تو دستشویی جیش میکنی و ... حالا این خانوم خانوما یه مدته یاد گرفته، هر کی میره سمت دستشویی بهش میگه: "آفَیین، جیش میکنی!!!"خندونک

 

با لگوهاش بازی میکرد. هر کاری کرد دید یکی از لگوها رو نمیتونه از جایی که گذاشته، جدا کنه. رو به من کرد و گفت: "چاقو!!!" (چه فکر خطرناکی به ذهنت رسید مادر!)

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان ریحانه
24 آذر 93 15:11
عززززززززززززززیزم قربون اون حرف زدنت بره خاله
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله
مامان راحله
24 آذر 93 16:14
ماشالله عزیزم بهارم که گوچیک بود میگفتم بابایی چی بخره ؟ میگفت نون ..
مامانی
پاسخ
مامان راحله
24 آذر 93 16:14
_________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ __@@@@@@@@@@@@@@@_ __@@@@@@@@@@@@@@@_ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@_______@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ ____________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ _________ ___@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
مامانی(برای دخترم زهرا)
25 آذر 93 6:24
ماشاا عزیزم انشاا همیشه سلامت باشی کوچولوی خاله
مامانی
پاسخ
ممنون
دختر آسموني
25 آذر 93 13:31
فداش بشم با اين شيرين زبونياش. جريان دستشويي خيلي خنده دار بود.
مامانی
پاسخ
ما هم هر دفه که میگه کلی می خندیم
مامان سمیه
25 آذر 93 17:22
هزار الله اکبر عزیزم آفرین به شیرین زبونیات دخترم من هنوزم ازش میپرسی باباجونت کجاس؟میگه رفته مغازه واسه من پول بیاره بلیط بخرم برم پیش جونم... خوشحال باش خاله به زودی مستقل میشه وبای بای پوشک....
مامانی
پاسخ
من که زیاد امید ندارم! خودش اعلام میکنه. اکثر مواقع یه ربع بیست دقیقه تو دستشویی معطل میشیم هیچ کاری نمیکنه، به محض اینکه پوشک رو میبندم ...!!! البته اصراری هم نیست چون هنوز براش زوده.
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
27 آذر 93 9:12
ایول دختر چاقوکش آفرین ب یاسی شیرین زبون و باهوشم
مامان میم
30 آذر 93 23:13
انگار همین چند روز پیش بود که میم به "قابلمه" میگفت " قامبله " حالا دیروز برگشته به من میگه " من بچه تم باید به من احترام بزاری" چشم رو هم بزاری نوبت شماست ان شا الله
مامانی
پاسخ
یاسی هم هر روز من رو بیشتر از روز قبل شگفت زده میکنه. اینم برای میم کوچولو
مامان 3جوجه طلایی
1 دی 93 18:22
ماشاءالله چه شیرین زبون. راستی ما هنوزم رأی کم داریم . میشه بازم روی شما حساب کرد . عدد 28 به شماره 1000891010
مامانی
پاسخ
حتماً.