یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

بازی های ما 4

1393/9/17 22:54
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب و کتابخوانی:

یاسی خیلی کتاب و کتاب خوندن رو دوست داره از همون وقتا که خیلی کوچیک بود، کتاب خوندن یکی از برنامه های روتینمون بوده و هست. ازونجایی که یاسی به حبوبات و خصوصاً لوبیا خیلی علاقه داره!!! و به هر بازی که توش لوبیا باشه علاقه نشون میده امروز تصمیم گرفتم این دو تا رو با هم تلفیق کنم!

وسایل لازم: یک کتاب پر از عکس های قشنگ و متفاوت و یک مشت لوبیا! (من همیشه لوبیاها رو به تعداد مشخصی میزارم و حواسم هست تو دهنش نذاره، مثلاً اینجا یازده تاست!!!)

  

بعد از یاسی خواستم یکی یکی لوبیاها رو جاهایی که من میگم بذاره. مثلاً گفتم یه لوبیا بذار رو کلاه ببعی، یه لوبیا بذار رو یکی از دونه های برف، یه لوبیا بذار رو شاخ آقا گاوه، یه لوبیا بذار رو آتیش شومینه و ... یاسی هم یکی یکی می گذاشت، اینکار باعث شد توجهمون به جزئیات تصاویر بیشتر از قبل بشه! با چند تا کتاب دیگه هم این بازی رو انجام دادیم.

  

از بین شکل هایی که یاسی می شناسه و اسمشونو میدونه یه سری هارو انتخاب کردم و چیدم و لوبیاهارو هم کنار دستش گذاشتم. بعد بهش گفتم مثلاً لوبیاهارو بذاره وسط هر تعداد گلی که میبنه بعد اینکه رو گلها گذاشت گفتم حالا بزار وسط ستاره ها و همینطور تا آخر ... (میتونید با کاغذ یا مقوای رنگی هم شکل ها رو درست کنید)

         

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ریحانه
17 آذر 93 23:43
عزیزم خیلی با حوصله و هنرمندانه با یاسی جون تمرین می کنی ازت ممنون که می توانیم از تمام خلاقیتهایی که به کار می بری استفاده کنیم
مامانی
پاسخ
فقط سعی میکنم در حد توانم براش مادر خوبی باشم،همین. چون اینجا که ما هستیم خبری از مهدها وکلاس های آنچنانی با متدها و روش های خاص و غیره و غیره نیست ...
مامان ریحانه
18 آذر 93 10:57
خانومی دیشب همین کارو انجام دادم کلی نازنین ذوق کرد اومدم بگم دستتتتتتتتتتتتتتتتتتت درد نکنه
مامانی
پاسخ
خوشحالم براتون مفید بوده
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 آذر 93 7:00
ایدتون واقعا خوب بود مثل همیشه بابت نبودن مهد خوب و پیشرفته هم اصلا ناراحت نباشین هیچ مهدی اینجوری عاشقانه و با دقت با بچه ها کار نمی کنه
مامانی
پاسخ
درسته عزیزم
دختر آسموني
25 آذر 93 13:32
عالي بود مامان ياسي. ياسي جونم رو ببوسيد.
مامانی
پاسخ
مامان شهناز
27 آذر 93 2:13
سلام مامان یاسی اینقدر یاسی جون با استعداده اگه از مکعب های رنگی نداره براش بگیریم فکر کنم عالیه با برچسب های روش میشه یه عالمه بازی های فکری کرد. البته بازیای شما هم عالیه افرین مامان خلاق و باحوصله
مامانی
پاسخ
مکعب رنگی داره اما زیاد دوست نداره باهاشون بازی کنه. کوچیکتر که بود چند بار باهاشون برج های بلندی هم درست کرد اما الان دوست داره فقط روی سطح صاف بچینتشون!!! یا ما برج بسازیم و بزنه خراب کنه! تازه زودم حوصلش ازشون سر میره!
مامان میم
27 آذر 93 23:38
چه خوب جالب بود
مامان مهلا
14 دی 93 0:07
چه بازی جالبی آفرین به مامان خلاق حتما این بازی رو با یسنا انجام میدم
مامانی
پاسخ
امیدوارم خوشش بیاد.