یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

بازی های ما 3

1393/9/11 13:53
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سوراخ سوراخ:

دیروز بعد مدتی فرصت کردم کاغذ دیواری یاسی رو عوض کنم و یه مقوای تازه بچسبونم. کاغذهای دورشو ریخته بودم روی فرش و خودم مشغول چسبوندن مقوای جدید بودم که دیدم یاسی رفت خودکارشو آورد تا روشون خط خطی کنه اما از اونجایی که خودکارش هی تو کاغذ فرو می رفت شروع کرد به سوراخ سوراخ کردن کاغذها. منم رفتم یه خودکار واسه خودم آوردم تا دخترم تنها نباشه. خندونک

         

هماهنگی چشم و دست:

وسایل لازم چند عدد درب بطری که خودتون سوراخ کردین، یک عدد شارژر خراب! و یه کوچولوی نازنازی که بشینه و اینارو یکی یکی از سیم شارژر رد کنه.

         

این طرحی هم که میبینین یاسی دیشب خودش درست کرد. نمیدونید با چه وسواسی اینارو کنار هم می چید. حدود یک ربع وقت صرف کرد و نتیجه کار شد این:

         

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حوریه
11 آذر 93 15:02
چه مامان هنرمندی خیلی کار جالبی کردین از این به بعد حتما درب بطریها رو جمع میکنم تا پسرم این بازی رو انجام بده
مامانی
پاسخ
خوشحالم که خوشتون اومد.
مامان ریحانه
11 آذر 93 15:33
عزیزم ایده های جالبیه خیلی شما هنرمند و با حوصله ای خوش به حال یاسی جون
مامانی
پاسخ
عزیزم شما لطفتون زیاده.
✿مامان آروشا✿
11 آذر 93 16:42
سلام خانومی از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدینم ازتون ممنونم. خیلی از خوندن مطالب و کارهای یاسی جون لذت بردم. معلومه که یاسی جون دختر باهوش و زرنگیه. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشین. در مورد بسته آموزشی که پرسیده بودین باید بگم که آوائرزی با سی بی لک یک کتاب داستانه که بعدش هم از توی همون داستان سوالاتی رو از کودکتون می پرسه. من که واقعا ازش خوشم اومده. به نظرم خیلی عالی روی آوا ها و هوش بچه کار میکنه. من هم مثل شما موافق این بسته های آموزشی تجاری نبودم و نیستم این بسته رو هم با حساسیت زیاد خریرم اما ازش راضیم. امیدوارم کمک کوچیکی کرده باشم.
مامانی
پاسخ
ممنون از توضیحاتتون
مامانی(برای دخترم زهرا)
11 آذر 93 18:21
آفرین یاسی جون دخمل با حوصله با این فعالیتایی که برای دخملی جور میکنی فک کنم غالبا ساکت و بی سر وصدا باشه
مامانی
پاسخ
اتفاقاً همیشه بازی کم میاریم!!! چون یاسی مدت زمان کمی با هر بازی سرگرم میشه و زودی حوصله ش ازون بازی سر میره. منم برا اینکه بتونم سرگرمش کنم همش دنبال ایده برای بازی های خوب میگردم.
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
12 آذر 93 9:17
آفرررررین ب یاسی گلی و مامان هنرمند و خلاقش واقعا ایده ی جالبی بود
مامانی
پاسخ
دختر آسموني
25 آذر 93 13:34
آفرين مامان ياسي. آفرين به نيني ياسي.
مامان مهلا
14 دی 93 0:12
بازم آفرین به شما مامان با حوصله منو یسنا هم با هم زیاد بازی میکنیم ولی این اواخر بازیا برا خودم تکراری شده دیگه حوصلم سر میره بنابرین چند وقتیه باهاش بازی نکردم ا.مدم وبتون کلی چیز یاد گرفتم دستتون درد نکنه و آفرین بهتون
مامانی
پاسخ