یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

چه نازه!

1393/8/17 23:32
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی کسی عکس یاسی رو بهش نشون بده و ازش بپرسه این کیه؟ اول اسمش رو میگه و پشتش هم سریع میگه: "چه نااازه، چه نااازه!!!"زیبا یه قسمتی از دیوار خونه رو برای ایشون مقوا چسبوندیم که روش نقاشی میکشه در روز چندین بار رو اون دست میکشه و میگه: "چه نااازه!" اگرم کسی ازش بپرسه اینو کی کشیده؟ اول میگه: "من" بعدشم: "چه نااازه، چه نااازه!!!"محبت

یاسی جون یه پتو داره که خیلی دوستش داره به خصوص موقع خواب و شیر خوردن! امروز به پتوش می گفت: "بیا عززززیزم!!!"

گاهی از یاسی میخوام کلمات رو تکرار کنه. جملاتمم معمولاً با "بگو ..." شروع میشه. امروز دیدم واسه خودش نشسته میگه: "بگو دبّه، بگو دبّه!!!" تعجب

 

اینم یه پازل مامان ساز واسه یه دختر ناز. البته چند وقت پیش درست کردم و با استقبال مواجه نشد. فقط دو بار چیدشون و رفت. ما هم گذاشتیم واسه بعد.

                   

مُسَطیل (مستطیل)، دایِیِه (دایره)، مُثَلثَث (مثلّث)، مُبَعبَع (مربع)

پسندها (2)

نظرات (5)

دختر آسموني
18 آبان 93 9:22
اي جانم چه نازه.
مامانی
پاسخ
مامان راحله
18 آبان 93 14:49
چه ناااااااااااااااااااازه
مامانی
پاسخ
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 آبان 93 6:40
عزییییزم راس میگه دیگه فدای حرف زدنش راستی پازله خیییلی گمونم براش زوده
مامانی
پاسخ
درسته عزیزم ولی راستش هدف از پازل، آموزش اشکال هندسی نبود. میخواستم بر اساس تشابه و رنگهاشون رو هم بزاره. اسم شکل هارو هم یکی دو بار براش تکرار کردم. البته دایره و مثلث رو از رو کتابهایی که میخونیم از قبل بلده.
مهدیه
20 آبان 93 13:22
چه خوبه منم واسه دخترم درستش کنم!!!
مامانی
پاسخ
مامان سمیه
18 آذر 93 21:32
سلام مامان یاسی جون ممنون که به وبمون سرزدی.بازیای شماهم خیلی خوبن ما گهگاه شبیه شو انجام دادیم ،ولی سبک نقاشیش جالبه ثمین من هیچ وقت تو این سن نقاشیاش قابل فهم نبود حتما واسه تکنیک نقاشیش وقت بیشتری بذارین
مامانی
پاسخ
بله حتما سعی مو می کنم