یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

بازی های ما 2

1393/8/29 14:25
نویسنده : مامانی
264 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز در مزرعه!

این هم از بازی امروز ما، این کارت های دید آموز رو ما هم تهیه کردیم اما نه برای آموزش خواندن بلکه صرفاً بخاطر شکل هایش! البته به جای کارت میتوان از عروسک های حیوانات در حد بضاعت! یا کتاب هایی که دارای عکس حیوانات هستند و حتی برچسب حیوانات هم استفاده کرد. اول چند تا از کارت های مربوط به حیوانات مزرعه را چیدیم و به آن ها غذا دادیم:

     

و بعد هم حاصل زحماتمان را برداشت نمودیم!!!

     

 

پی نوشت: از اسبمان سواری گرفتیم، با جوجه کوچولوها بازی کردیم و هاپوی مهربان هم تمام مدت نگهبان حیواناتمان بود!

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ریحانه
29 آبان 93 15:03
سلام عزیزم چه آموزشهای زیبایی به یاسی میدی خیلی قشنگه اما اون تخم مرغا رو که دیدم تنم لرزید چون اگه من تخم مرغ بیارم دخترم مطمئنا می خواد اونا رو بشکونه و بعدش کثیف کاری و بوی زهم تخم مرغ و.... مگه آب پز باشه به هر حال عزیز دلم خیلی لذت بردم از این اموزشات یاسی عزیزو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم، اونها پوست تخم مرغ بودن! قبلا خالی کرده بودم و تو غذاها استفاده شده بود به خاطر همین نگرانی بابتشون نداشتم. تازه یکی از بازی های یاسی با این پوست تخم مرغ هایی که جمع میکنم، شکوندن و ریز ریز کردنشونه!
مامانی(برای دخترم زهرا)
29 آبان 93 15:06
واقعا جالب بود خیلی خوشم اومد چه فکر بکری
مامانی
پاسخ
لطف دارید
مامان ریحانه
30 آبان 93 9:50
سلام عزیزم در مورد بازی دوم اون موقع یاسی جون تخم مرغ سالم رو هم ببینه اصرار نمی کنه که باهاش اینکار و بکنه من که هر موقع می خوام برای نازنین تخم مرغ آبپز درست کنم اون می خواد از قسمت بالای یخچال برداره یه بار از دستش افتاد و فرش آشپزخونه رو کثیف کرد، فکر کنم نازنین اینطور باشه یعنی بخواد تخم مرغ سالمم ریز ریز کنه
مامانی
پاسخ
اتفاقاً با تخم مرغ سالم هم دوست داره بازی کنه یعنی وقتی تو دستم ببینه، میخواد، ولی خب تو یخچال دستش نمیرسه. یه بار یه تخم مرغ سالم رو تو بشقاب شکوندم واسش یه سفره پهن کردم و نشست روش و کلی بازی کرد (اینم خودش یه جور بازی دست ورزیه) نمیدونی وقتی زرده رو ترکوند چه ذوقی میکرد. با دو تا دستاش هی میزد تو بشقاب و از لیز شدن دستاش لذت میبرد! حتی به صورت و موهاشم مالید! اما با یه حموم همش پاک شد. گاهی نگران کثیف کاری نباش دوستم. خیلی وقتا بچه ها با این کثیف کاری ها چیزهایی یاد میگرن که بدون کثیف کاری هرگز نمیشه.
mamanemim
30 آبان 93 23:40
جالب بود .... داشتم فکر میکردم هر چه ملموس تر بهتر .... و چقدر هم میشه مانور و گسترش داد
مامانی
پاسخ
دقیقاً
مامان 3جوجه طلایی
4 آذر 93 14:38
چه جالب مادر اینقدر خلاق بچه چی بشه
مامانی
پاسخ
مامان باران
5 آذر 93 8:08
آفرين مامان ياسي خانم راستش منم دايما دغدغه بازي با دخترم رو دارم و از آشنايي با شما مامان خلاق و با حوصله و وبلاگ خوبتون خوشوقتم
مامانی
پاسخ
منم همچنین