یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

زندگی جدید!

1393/11/10 14:11
نویسنده : مامانی
457 بازدید
اشتراک گذاری

از قبل اینکه یاسی به دنیا بیاد تا همین الان قرار بود یه کاری جور بشه که برم سر کار. حتی تا چند روز قبل اینکه یاسی به دنیا بیاد کلی واسه به دست آوردن این کار، دوندگی می کردم، هر چند روز در میون مدرک میبردم از جاهای مختلف پیگیری می کردم و همش دعا می کردم که جور بشه ... اون زمان با خودم فکر می کردم کافیه بچه ده روزش بشه اون وقته که میشه آدم اون رو پیش کسی بذاره و بره دنبال کارهاش ...

اما درست بعد از به دنیا اومدن یاسی نظرم راجع به تمام اونچه قبل از اون در مورد بچه ها تو فکرم بود، عوض شد. از همون موقع هر روز دعا کردم شروع به کارم عقب و عقب تر بیفته تا زمانی که یاسی بزرگ بشه حداقل سه سالش بشه. عقب افتاد اما نه تا سه سالگی یاسی بلکه تا سه ماه قبل از دو سالگیش و من از فردا قراره برم سر کار. حتی گاهی با خودم فکر کردم برم انصراف بدم و خلاص! اما وقتی به گذشته نگاه کردم به تمام زحماتی که برای بدست آوردن این کار کشیدم، درسی که خوندم و به آینده نگاه کردم به زمانیکه یاسی کمی بزرگ تر بشه و دلش بخواد بره مهد و بعدش مدرسه و دیگه اونقدر به من نیازی نداشته باشه، از انصراف پشیمون شدم به هر حال قراره از فردا زندگی جدیدی رو شروع کنیم.

یاسی تا چند روز دیگه 21 ماهه میشه هنوز هم به شدت نیاز به مراقبت داره. هنوزم دلم نمیاد پیش کسی بذارمش. درسته نسبت به خیلی از مادرهای شاغل که فقط میتونن تا نه ماهگی پیش بچه شون بمونن، باز خیلی پیش یاسی بودم اما هنوزم احساس می کنم هر روز که برم سر کار، هر روز که بسپرمش دست مادربزرگش دلم پیشش خواهد موند تا برگردم و در آغوشم بگیرمش و عطر تنش رو با تک تک سلول های بدنم حس کنم ...

امیدوارم همچنان بتونم نه مثل قبل، چون امکان نداره ولی به اندازه کافی باهاش بازی کنم و براش وقت بذارم. مطمئناً از فردا زمان برام ارزش بیشتری پیدا می کنه ...

و امیدوارم این گامی در جهت مستقل شدن یاسی باشه و یاسی خوب با این قضیه کنار بیاد. برامون دعا کنید ...

 خدای خوب و مهربون خودت مواظب همه بچه ها باش مواظب یاسی منم باش چه من پیشش باشم چه نباشم ...

پسندها (3)

نظرات (8)

مامانی(برای دخترم زهرا)
10 بهمن 93 15:42
بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم موفق باشی بله واقعا درکت میکنم ولی عزیزم این ی تجربه ی جدیده و هر تجربه ای اولش با ترس همراهه امیدوارم هر دوتون به خوبی از پسش بر بیاین
مامانی
پاسخ
امیدوارم
مامان ریحانه
10 بهمن 93 16:39
خانومی کار جدید مبااااااااااااااااااااارک انشالله به سلامتی حالا خوبه مادربزرگ یاسی جون نزدیکشه و می تونی یاسی جونو بذاری پیششون و خیالتونم راحت باشه و انشالله که یاسی جون با این مساله راحت کنار میاد و اونجوری میشه که مامانش دلش میخواد و شما هم انشالله همیشه موفق باشید هزارتا بوس برای یاسی جون
مامانی
پاسخ
بله موهبت بزرگیه که از هر دو تا مادربزرگش میتونیم کمک بگیریم.
مامان راحله
10 بهمن 93 18:02
میارکه عزیزم .. ان شالله موفق باشی و دخملی هم با این قضیه کنار بیاد
مامانی
پاسخ
ممنون
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
11 بهمن 93 4:56
خوشحالم ک بالاخره تونستی کاری ک میخواستی پیدا کنی هرچند چیزی درمورد خود کار نگفتی اینم یه تجربه ی جدید واسه یاسی جونه تمرین مستقل شدن اصلا نگران نباش ایشالا هردوتون خیلی راحت با شرایط جدید کنار میاین
مامانی
پاسخ
یه مادر همیشه نگرانه انشاا...
مامان مهدیه
11 بهمن 93 8:36
موفق باشی دوست خوبمانشالا با برنامه ریزی بیشتر از قبل برا یاسی جون وقت میزاری.ویاسی یه خانوم مستقل و قوی میشه
مامانی
پاسخ
امیدوارم ...
مامان سمیه
11 بهمن 93 13:32
سلام با آرزوی بهترینها برای شما ویاسی جووون ....حتما لحظه های نابی در پیش دارین علی رغم سختی هایی هم که پیش میاد موفق باشید
مامانی
پاسخ
نازگل
31 تیر 94 1:40
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
فاطمه
1 مرداد 94 6:14
عالیه !!!