یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

کارتون مورد علاقه!

1393/10/3 22:26
نویسنده : مامانی
503 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح یاسی مشغول بازی با اسباب بازی هاش بود من هم یک آهنگ ملایم بی کلام گذاشتم که حین با هم گوش کنیم. چند دقیقه گذشت دیدم یاسی میگه: "تانگرو بانتُنَک دائه بیذا!" متوجه نشدم چی میگه! چند بار بهش گفتم، چی؟ که دیدم همین جمله رو تکرار میکنه. بهش گفتم: یاسی جون این چیزی که میگی کجا هست؟! که دیدم بچم بلند شد رفت کمی اونطرفتر کنترل تلویزیون و دی وی دی رو آورد داد بهم و دوباره گفت: "تانگرو بانتُنَک دائه بیذا!" با دیدن کنترل ها تازه متوجه شدم در واقع داره میگه: "گانگرو بادکنک داره بذار" تو یکی از قسمت های مجموعه ای که نگاه میکنه کانگرویی داره که بادکنک داره و ... . خلاصه کلی چلوندمش و با اینکه وقت کارتون نگاه کردنش نبود، براش گذاشتم!

 

پی نوشت: مدتی هست که دیگه یاسی موقع غذا خوردن، کارتون نمیبینه چون دوست نداشتم این کار براش عادت بشه. الان یک تایمی بعداز ظهرها کارتون میبینه.
 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان عسل 
4 دی 93 0:38
قربون شیرین زبونیت یاسی جونم اگه منم جای مامان بودم میچلوندمت فداتشم ..عسلی عاشق باب اسفنجی ..پینگو..بروبروهستش البته همه کارتونارودوست داره ولی مخصوصابه باب اسفنجی علاقه خاصی داره ..بیشتر وقتا باکمک باب بهش غذامیدم ازش ممنونم البته سعی میکنم عین یاسی جونم ازسرش بندازم ولی خوب زمان میبره فعلا بهش نیازدارم می بوسمتون عزیزای دلم
مامانی
پاسخ
امیدوارم خیلی زود موفق بشید
مامانی(برای دخترم زهرا)
4 دی 93 19:01
عزیییزم از مجموعه ی بیبی اینشتینه؟ زهرا هم عاشق این سیدیه واقعا جالب ساختنش
مامانی
پاسخ
بله، از همون مجموعه هست. Baby Galileo
مامان سمیه
12 دی 93 21:06
طلاخانومی شیرین زبون...