یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

دخترم، شیرین زبانم ...

1393/8/25 23:41
نویسنده : مامانی
231 بازدید
اشتراک گذاری

داریم نقاشی میکشیم (گاهی کنارش می نشینم و با هم خط خطی می کنیم!) کله هایمان خیلی نزدیک همند یه دفه یاسی میگوید: "کلّه، بپّا!"

 

وقتی یاسی داره کتابش رو ورق می زنه: "صَفه، بیالَم!!!" (صفحه بیارم)

 

یاسی در حالیکه به مبل تکیه داده، یک پایش روی زمین است و آن یکی پایش روی میز اما سعی دارد در همان حالت هر دو پا را روی میز بگذارد! به خودش می گوید: "نیفتی!"

 

جمله همیشگی یاسی به خودش، بعد از بیرون آمدن از حمام یا دست.شویی: "سُ نخولی!" (سُر نخوری)

 

دارم مداد رنگی هایش را جمع میکنم و در جعبه اش می چینم تمام که می شود و میخواهم درش را ببندم، یاسی میگوید: "یکی کمه!" نگاه میکنم و می بینم واقعاً یکی کمه! (این جمله همیشگی خودم بعد از جمع کردن مداد رنگی هایش است. چون همیشه یکی یا دو تای آخر را نمیتوان به راحتی پیدا کرد! ولی استفاده به جا و به موقعش را بسی دوست داشتیم!)

 

من: یاسی کجا بریم؟ یاسی: "دَدَ" من: چی بخوریم؟ یاسی: "بستنی!!!"

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان لیلا
26 آبان 93 1:05
سلام چه دخترییییی!هزارماشاالله،چقدر شیرین... دخترمنم تو راهه،خوشحال میشم بهم سر بزنی... رمزم بهتون میدم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم به وبلاگتون سر زدم ولی خوب همش رمز داره. اگه دوست دارید رمزتونو بزارید.
مامان ریحانه
26 آبان 93 8:14
ای جانم به اینهمه شیرین زبونی
مامانی
پاسخ
مامان راحله
26 آبان 93 12:06
مامانی(برای دخترم زهرا)
26 آبان 93 18:52
ماشاا عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
27 آبان 93 9:05
آفررررین ب گل دختر حواس جمع ک حواسش ب همه چیز هست یه بوووووس گنده ب خاله بده خوشگلکم
مامانی
پاسخ
مامان هلنا
27 آبان 93 13:29
چقدر شیرین زبونه عزیزدلم
مامانی
پاسخ
لطف دارید
فایضه مامانه عسل
4 دی 93 1:17
سلام خوبین ؟ مامان یاسی جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا مارو یادتون نره