یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

نقاشی، نقاشی

1393/8/19 22:57
نویسنده : مامانی
769 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقاً پنج روز پیش برای اولین بار یاسی از این مدل نقاشی که حالت لکه ای! داره کشید که همش با مداد شمعی نارنجی بود. ازون روز هر از گاهی از این مدل نقاشی میکشه (گاهی با خودکار گاهی با مداد رنگی و گاهی هم با مداد شمعی). این یکی رو هم امروز کشید.

         

تخم مرغ هایی رو که میخوام تو غذاها استفاده کنم از یه گوشه سوراخ میکنم، تخم مرغ رو خالی می کنم و پوستشو برای بازی های یاسی نگه میدارم. اینم یک نمونه، نقاشی با رنگ انگشتی روی تخم مرغ:

         

امروز لبو درست کردم که البته یاسی جان نخوردند ولی با آب لبو کلی سرگرم شد و نقاشی کشید.

         

پسندها (8)

نظرات (4)

مامانی(برای دخترم زهرا)
20 آبان 93 9:42
آفرین به یاسی جون هنرمند و مامان با حوصلش
مامانی
پاسخ
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
23 آبان 93 21:30
آفرررررین یاسی خانوم،نقاش هنرمند و باسلیقه
دختر آسموني
24 آبان 93 9:22
آفرين. ياسي جون يه سبك جديد و تازه براي نقاشي داره.
مامانی
پاسخ
مامان کیان
3 آذر 93 16:49
به به چه مامانی خوش به حال یاسی جون با این مامان خوب و با ذوق .مامان یاسی جون مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر مایل بودید به من اطلاع بدید لینکتون کنم خیلی خوشحال میشم