یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

ترم!

1393/7/6 23:22
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح یاسی خانوم رو برده بودم حموم که یهو دیدیم یه کرم خاکی کف حموم وووول میخوره! پشت پنجره حموممون یه قمری لونه ساخته، احتمالا قمری آورده بودتش و کرمه ازونجا اومده بود. کلی بچم با کرمه بازی کرد اما هر کاری کردم بهش دست نزد! بعدشم آب ریختیم رفت.

غروب که باباش اومد استراحتی کرد و گفت: من میرم حموم دوش بگیرم. که یهو دیدیم یاسی پرید جلو و گفت: "ترم، ترم"!!!!

این اولین باری بود که یاسی از ماجرایی که تو خونه برامون پیش اومده بود واسه باباش تعریف میکرد.

 

پسندها (11)

نظرات (2)

مامان 3جوجه طلایی
9 مهر 93 11:31
من از هرچی جک و جونوره بدم میاد حتی جوجه های یک روزه . خدا کنه پسرام را ترسو بار نیارم.اصلا بچه ترسو دوست ندارم خودم هم تازگی اینجوری شدم.
مامانی
پاسخ
منم دوست ندارم بچم از جک و جونور بترسه اگرم خودم چندشم بشه وانمود میکنم دوسش دارم!!!
مامان غزل
20 مهر 93 10:49
آخی عزیزم الهی خدا حفظش کنه این یاسی خانوم خوشگلو
مامانی
پاسخ