یاسی جونیاسی جون، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

یاسی، گل بهاری

بییم، بییم!

1393/7/5 22:49
نویسنده : مامانی
516 بازدید
اشتراک گذاری

این وسیله اسمش چیه؟؟؟سوال

من که نمیدونم بهش چی میگن! ولی همون لحظه اول که خریدیم هنوز پولشو نداده بودیم که یاسی گذاشت زمین و راه برد و گفت: "بییم، بییم "راضی همون "بریم بریم" خودمون و اینگونه بود که این وسیله در خونه ما "بریم بریم" نام گرفت. با وجود اسباب بازی های زیادی که داره این یکی از محبوب ترین اسباب بازیهاشه، کل خونه رو طی میکنه و اینو راه میبره. حدود دو ماه و نیم پیش بود  که یه کار جالب با این انجام داد. همونطوری که راه میبرد بردش کنار یخچال تو شکاف بین بغل یخچال و دیوار مخفیش کرد و گفت: کو؟ کو؟ بعد منم هی گفتم: کو؟ کجا گذاشتیش؟ یه دفه ازون کنار آورد بیرون، نشونم داد  و گفت: ایناااااااش! منم کلی ذوق زده شدم بوس.

و این چنین بود که بازی کو؟ کو؟ یکی از بازی های ما شد. ازون روز به بعد هر چیزی دم دستش باشه، قائم میکنه و میاد به ما میگه: کو؟کو؟ جدیدا چشماشو میبده و میگه :کو؟ کو؟ (یعنی من کجام؟)زبان

این یکی هم در راستای علاقه به "بریم بریم" خریداری شد که بر خلاف تصور ما "پیمه"درسخوان (برگرفته از هواپیما) نام گرفت! البته اخیرا به "هاپیمه" تغییر نام داده.

پسندها (6)

نظرات (3)

مریم مامان آیدین
10 مهر 93 17:57
من اسمشو گذاشتم دودو کحبوب ترین اسباب بازی پسرم خصوصا تو پارک...خیابون...پاساژ...مترو و هرجایی بشه باهاش دوید
مامانی
پاسخ
چه اسم جالبی!!!
مامان گلشن
12 مهر 93 11:49
خیلی کارهاش وحرف زدن دختر گلی قشنگه
مامانی
پاسخ
شما لطف دارین
محمد
29 دی 93 7:02
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.